[ad_1]
دفتر خبر ، عمار اوجالا ، بمبئی
منتشر شده توسط: پروشانت کومار
به روز شده در جمعه 21 مه 2021 ساعت 1:44 بعد از ظهر IST
به طور انتزاعی
FIR علیه کاپیتان بارج Rakesh Balav و دیگران در ایستگاه پلیس Yellow Gate در بمبئی تشکیل شد. گفته می شود که کاپیتان اخطار صادر شده توسط اداره هواشناسی را که باعث کشته شدن افراد و به خطر انداختن جان دیگران می شود ، جدی نگرفت.
در هنگام ویرانی سیکلون توت ، پلیس قدم بزرگی به سمت P305 برداشت ، یک قایق (قایق) غرق شده در دریای عرب در نزدیکی بمبئی. پلیس بمبئی FIR را علیه راكش بالاو ، كاپیتان كشتی در پرونده ثبت كرد. همچنین تیم ویژه ای برای بررسی موضوع تشکیل شده است. پلیس می گوید در این حادثه باید اظهارات کاپیتان بالاو را در نظر گرفت. گفته می شود که کاپیتان باللا از آنجا فرار کرده است و در این حادثه جان افراد را به خطر می اندازد.
پرونده در دادگاه تجدیدنظر توسط مهندس ارشد تشکیل شد
کاپیتان راکش بالاو توسط مهندس ارشد رحمان شیخ به سهل انگاری متهم شد و شیخ ادعا کرد که صدها زندگی به دلیل سهل انگاری کاپیتان دچار مشکل شده است. تاکنون 51 نفر در آن جان باخته اند. یک مقام نیروی دریایی گفت که عملیات نجات هنوز در حال ناپدید شدن است. پرونده ای علیه راکش بالاو توسط ایستگاه پلیس دروازه زرد در بمبئی به اتهام مهندس ارشد ثبت شده است. ناخدا و سایر افراد در حال حاضر تحت تعقیب هستند.
سیگنال های اداره هواشناسی نادیده گرفته می شوند
نماینده مشترک پلیس ویشواس نانگر پاتیل از بمبئی گفت که شکایتی علیه ناخدا و دیگران علیه اظهارات مهندس ارشد رحمان شیخ شکایت شده است. آنها شکایت کردند که کاپیتان و دیگران با نادیده گرفتن هشدار اداره هواشناسی ، بار را به آنجا نبردند و به آنجا نرسیده اند. کمیسر پلیس گفت طبق گفته شیخ ، اگر اخطار صادر شده توسط اداره هواشناسی جدی گرفته می شد ، چنین حادثه بزرگی اتفاق نمی افتاد.
49 نفر در اثر غرق شدن یک بارج در هنگام طوفان جان خود را از دست دادند
به طور قابل توجهی ، بارج P305 در 17 ماه مه در طوفان طوفانی توته که منجر به کشته شدن 49 نفر شد ، در دریای عرب غرق شد ، اگرچه تعداد کشته ها در حال افزایش است. طبق آخرین اطلاعات ، 51 نفر جان خود را از دست داده اند ، در حالی که بیش از 180 نفر پس از تلاش های سنگین توسط نیروی دریایی و گارد ساحلی به سلامت نجات یافته اند.
با جزئیات
در جریان ویرانی سیکلون توت ، پلیس قدم بزرگی به سمت P305 برداشت ، یک قایق (قایق) غرق شده در دریای عرب نزدیک بمبئی. پلیس بمبئی FIR را علیه راکش بالاو ، کاپیتان کشتی در پرونده ثبت کرد. همچنین تیم ویژه ای برای بررسی موضوع تشکیل شده است. پلیس می گوید در این حادثه باید اظهارات کاپیتان بالاو را در نظر گرفت. گفته می شود کاپیتان باللا از آنجا فرار کرده و در جریان این حادثه جان مردم را به خطر می اندازد.
پرونده در دادگاه تجدیدنظر توسط مهندس ارشد تشکیل شد
کاپیتان راکش بالاو توسط مهندس ارشد رحمان شیخ به سهل انگاری متهم شد و شیخ ادعا کرد که صدها زندگی به دلیل سهل انگاری کاپیتان دچار مشکل شده است. تاکنون 51 نفر در آن جان باخته اند. یک مقام نیروی دریایی گفت که عملیات نجات هنوز در حال ناپدید شدن است. به گفته مهندس ارشد ، ایستگاه پلیس دروازه زرد در بمبئی علیه راکش بالاو شکایت کرده است. ناخدا و سایر افراد در حال حاضر تحت تعقیب هستند.
سیگنال های اداره هواشناسی نادیده گرفته می شوند
کمیسار مشترک پلیس ویشواس نانگر پاتیل از بمبئی گفت که شکایتی علیه ناخدا و دیگران به دلیل اظهارات مهندس ارشد رحمان شیخ شکایت شده است. آنها شکایت کردند که کاپیتان و دیگران با نادیده گرفتن هشدار اداره هواشناسی ، بار را به آنجا نبردند و به آنجا نرسیده اند. کمیسر پلیس گفت طبق گفته شیخ ، اگر اخطار صادر شده توسط اداره هواشناسی جدی گرفته می شد ، چنین حادثه بزرگی اتفاق نمی افتاد.
49 نفر بر اثر غرق شدن یک بارج در هنگام طوفان جان خود را از دست دادند
به طور قابل توجهی ، بارج P305 در 17 ماه مه در طوفان طوفانی توته که منجر به کشته شدن 49 نفر شد ، در دریای عرب غرق شد ، اگرچه تعداد کشته ها در حال افزایش است. طبق آخرین اطلاعات ، 51 نفر جان خود را از دست داده اند ، در حالی که بیش از 180 نفر پس از تلاش های سنگین توسط نیروی دریایی و گارد ساحلی به سلامت نجات یافته اند.
[ad_2]