شرکت های Fmcg ممکن است برای جبران فشار تورمی مواد اولیه قیمت محصولات روزانه خود را افزایش دهند – قیمت محصولات روزمره مانند روغن ، صابون ، دندانپزشکی ممکن است به زودی افزایش یابد ، دلیل آن را بدانید

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

شرکت های Fmcg ممکن است برای جبران فشار تورمی مواد اولیه قیمت محصولات روزانه خود را افزایش دهند – قیمت محصولات روزمره مانند روغن ، صابون ، دندانپزشکی ممکن است به زودی افزایش یابد ، دلیل آن را بدانید


دفتر تجارت ، عمار اوجالا ، دهلی نو
به روز شده در دوشنبه ، 11 ژانویه 2021 14:39 IST

قیمت محصولات روزمره ممکن است به زودی افزایش یابد
– عکس: pixabay

کتاب الکترونیکی عمار اوجالا را بخوانید
هر کجا و هر زمان

* اشتراک سالانه فقط 299 پیشنهاد with با مدت زمان محدود. عجله کن!

اخبار را بشنوید

در روزهای آینده ، ممکن است مصرف کنندگان مجبور شوند هزینه های بیشتری را صرف خرید وسایل روزمره مانند روغن ، صابون ، دندانپزشکی کنند. شرکت های تولید کننده آنها به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه در حال افزایش قیمت محصولات خود هستند. برخی از این شرکت ها در حال حاضر قیمت ها را افزایش داده اند ، در حالی که برخی دیگر از نزدیک وضعیت را کنترل می کنند.

ممکن است افزایش قیمت مواد اولیه افزایش یابد
FMCG کالاهای مصرفی روزانه Marico و برخی دیگر را افزایش داده است ، در حالی که شرکت های دیگری مانند Dabur ، Parle و Patanjali از نزدیک وضعیت را کنترل می کنند. با افزایش قیمت مواد اولیه مانند روغن نارگیل ، سایر روغن های خوراکی و روغن پالم ، شرکت های FMCG ابتدا سعی می کنند این افزایش را به تنهایی تحمل کنند اما قادر نخواهند بود قیمت محصولات خود را برای مدت طولانی ثابت نگه دارند. این می تواند حاشیه ناخالص آنها را تحت تأثیر قرار دهد.

چهار تا پنج درصد قابل افزایش است
مایانک شاه ، رئیس گروه برتر ، محصولات Parle ، گفت: “طی سه تا چهار ماه گذشته ، ما شاهد افزایش قابل توجهی در محصولاتی مانند روغن های خوراکی بوده ایم. این روی حاشیه و هزینه های ما تأثیر می گذارد. در حال حاضر قیمت را افزایش نداده ایم ، اما از نزدیک وضعیت را رصد می کنیم و در صورت ادامه سفارش افزایش مواد اولیه ، قیمت را افزایش خواهیم داد. این افزایش در همه محصولات رخ خواهد داد ، زیرا روغن خوراکی در همه محصولات استفاده می شود. این رشد می تواند حداقل چهار تا پنج درصد باشد.

حتی با توجه به رقابت می توان آن را افزایش داد
لالیت مالک ، مدیر ارشد مالی دابور هند گفت که در ماه های اخیر افزایش قیمت برخی کالاها مانند آملا و طلا افزایش یافته است. در زمان های آینده ، انتظار داریم تورم در برخی کالاهای اصلی افزایش یابد. ما تلاش خواهیم کرد که خود هزینه گران مواد اولیه را تحمل کنیم و فقط در چند مورد منتخب افزایش عادلانه قیمت ها وجود خواهد داشت. این رشد را می توان با توجه به رقابت در بازار نیز تعیین کرد.

در حال حاضر در حالت “تماشا کنید و منتظر بمانید” – پتانجالی
در این زمینه ، پتانجالی آیورودا در Haridwar گفت که او در حال حاضر در وضعیت “نگاه کن و منتظر” است و هنوز تصمیمی اتخاذ نکرده است. با این حال ، این شرکت همچنین گفت که در همان مسیر حرکت می کند. سخنگوی Patanjali SK Tijaravala گفت: “تلاش ما همیشه این است که از نوسانات بازار جلوگیری کنیم ، اما اگر شرایط بازار به آن اقتضا کند ، تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.” ماریکو ، تولید کننده مارک هایی مانند Safola و روغن نارگیل پاراشوت ، گفت که به دلیل فشارهای تورمی ، باید افزایش قیمت موثر داشته باشد.

در روزهای آینده ، ممکن است مصرف کنندگان مجبور شوند هزینه های بیشتری را برای وسایل روزمره مانند روغن ، صابون ، دندانپزشکی خرج کنند. شرکت هایی که آنها را تولید می کنند به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه در حال افزایش قیمت محصولات خود هستند. برخی از این شرکت ها در حال حاضر قیمت ها را افزایش داده اند ، در حالی که برخی دیگر از نزدیک وضعیت را کنترل می کنند.

ممکن است افزایش قیمت مواد اولیه افزایش یابد

FMCG کالاهای مصرفی روزانه Marico و برخی دیگر را افزایش داده است ، در حالی که شرکت های دیگری مانند Dabur ، Parle و Patanjali از نزدیک وضعیت را کنترل می کنند. با افزایش قیمت مواد اولیه مانند روغن نارگیل ، سایر روغن های خوراکی و روغن نخل ، شرکت های FMCG ابتدا سعی می کنند این افزایش را به تنهایی تحمل کنند ، اما نمی توانند قیمت محصولات خود را برای مدت طولانی ثابت نگه دارند. این می تواند حاشیه ناخالص آنها را تحت تأثیر قرار دهد.

چهار تا پنج درصد قابل افزایش است

مایانک شاه ، مدیر گروه ارشد ، محصولات پارل ، گفت: “ما طی سه تا چهار ماه گذشته شاهد افزایش چشمگیری در کالاهایی مانند روغن خوراکی بوده ایم. این روی حاشیه و هزینه های ما تأثیر می گذارد. در حال حاضر قیمت را افزایش نداده ایم اما از نزدیک وضعیت را رصد می کنیم و در صورت ادامه سفارش افزایش ماده اولیه قیمت را افزایش خواهیم داد. این افزایش در همه محصولات رخ خواهد داد ، زیرا روغن خوراکی در همه محصولات استفاده می شود. این رشد می تواند حداقل چهار تا پنج درصد باشد.

حتی با توجه به رقابت می توان آن را افزایش داد

لالیت مالک ، مدیر ارشد مالی دابور هند گفت که در ماه های اخیر افزایش قیمت برخی کالاها مانند آملا و طلا افزایش یافته است. در زمان های آینده ، انتظار داریم تورم در برخی کالاهای اصلی افزایش یابد. ما تلاش خواهیم کرد که خود هزینه گران مواد اولیه را تحمل کنیم و فقط در چند مورد منتخب افزایش عادلانه قیمت ها وجود خواهد داشت. این رشد را می توان با توجه به رقابت در بازار نیز تعیین کرد.

در حال حاضر در حالت “تماشا کنید و منتظر بمانید” – پتانجالی

در این زمینه ، پتانجالی آیورودا در Haridwar گفت که او در حال حاضر در وضعیت “نگاه کن و منتظر” است و هنوز تصمیمی اتخاذ نکرده است. با این حال ، این شرکت گفت که در همان مسیر حرکت می کند. سخنگوی Patanjali SK Tijaravala گفت: “تلاش ما همیشه این است که از نوسانات بازار جلوگیری کنیم ، اما اگر شرایط بازار به آن اقتضا کند ، در این صورت تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.” ماریکو ، تولید کننده مارک هایی مانند Safola و روغن نارگیل پاراشوت ، گفت که به دلیل فشارهای تورمی ، باید افزایش قیمت موثر داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *