این مطالعه از قطعه بزرگتر Noida برای قطار Bullet Delhi-Varanasi شروع می شود – این مطالعه از Greater Noida برای قطار Bullet Train دهلی-Varanasi شروع می شود ، راهرو اصلی 800 کیلومتری نیز به Ayodhya متصل خواهد شد

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

این مطالعه از قطعه بزرگتر Noida برای قطار Bullet Delhi-Varanasi شروع می شود – این مطالعه از Greater Noida برای قطار Bullet Train دهلی-Varanasi شروع می شود ، راهرو اصلی 800 کیلومتری نیز به Ayodhya متصل خواهد شد

[ad_1]

کتاب الکترونیکی عمار اوجالا را بخوانید
هر کجا و هر زمان

* اشتراک سالانه فقط 299 پیشنهاد with با مدت زمان محدود. عجله کن!

اخبار را بشنوید

مطالعه در مورد تشخیص و پوشش نور (LIDAR) برای پروژه قطار گلوله ای در دهلی-وراناسی توسط Greater Noida آغاز شد. یک هلی کوپتر مجهز به پیشرفته ترین هواپیماهای هوایی LIDAR و حسگرهای تصویری اولین پرواز را انجام داد و داده های مربوط به تحقیقات زمینی را بر روی دوربین ثبت کرد. طی سه تا چهار ماه آینده ، مسیر این پروژه با جمع آوری اطلاعات روی زمین حل می شود. در این کار از دوربین های 60 مگاپیکسلی استفاده شده است. راهرو اصلی ، در حدود 800 کیلومتری دهلی به وراناسی ، نیز به آیودیا متصل خواهد شد.

یک بررسی هوایی از منطقه 300 متری پیرامون طرح پیشنهادی در حال انجام است. از طریق این داده ها برای شناسایی سازه ها ، ایستگاه ها ، محل دفن زباله ها ، نیاز زمین به راهروها ، برنامه ریزی برای قطعات آسیب دیده جمع آوری می شود. در این منطقه ، مطالعه هند از هواپیما برای پرواز در امتداد دالان سریع السیر ملی دهلی-وراناسی استفاده می کند. یک برنامه دقیق از راهرو راه آهن سریع السیر درخواست شد.

همچنین جواهرات فرودگاه را اضافه خواهد کرد
به گفته مقامات راه آهن ، سال گذشته گزارش مفصلی از برنامه ریزی کریدور راه آهن سریع السیر دهلی وراناسی به وزارت راه آهن ارائه شد. طرح پیشنهادی برای کریدور راه آهن سریع السیر دهلی – باراناسی ، قلمرو پایتخت ملی دهلی را با شهرهای بزرگی مانند ماتورا ، آگرا ، اتاوا ، لکنو ، رائه بارلی ، پرایاگرادج ، بادوهی ، واراناسی و آیودیا متصل می کند. مسیر ریلی سریع السیر همچنین فرودگاه بین المللی جوار را در منطقه گوتام بود ناگار اوتار پرادش متصل می کند.

چندین شهر اضافه خواهد شد:

چندین شهر به مطالعه راهرو راه آهن سریع السیر دهلی نو-وراناسی اضافه شده است. با شروع از Noida ، این راهرو در Mathura ، Agra ، Etava ، Lucknow ، Rae Bareli ، Ayodhya ، Prayagradzh ، Badohi ، Varanasi به پایان می رسد. این قطار از Mathura ، Ayodhya ، Prayagraj عبور خواهد کرد. قطار گلوله ای پیشنهادی از واراناسی به دهلی نو در مسیر وارناسی – دهلی نو (865 کیلومتر) فقط در دو ساعت و نیم برنامه ریزی می شود. قطار گلوله ای با سرعت 300 کیلومتر در ساعت حرکت خواهد کرد.

برای بار دوم با فناوری LIDAR مطالعه کنید
کریدور پیشنهادی Varanasi – دهلی نو چالش های بسیاری دارد. این شامل مناطق پرجمعیت شهری و روستایی ، بزرگراه ها ، جاده ها ، رودخانه ها ، مزارع و … است که این فعالیت را به چالش می کشد. به همین دلیل ، NHRCL (شرکت راه آهن سریع السیر ملی محدود) تصمیم گرفته است که از فناوری LIDAR استفاده کند و بازرسی از بالگردها و تجهیزات در حال انجام است. اولین مطالعه از این دست در راه آهن هند برای کریدور راه آهن سریع السیر بمبئی-احمدآباد انجام شد. این دومین بار است که از فناوری LIDAR در کریدور راه آهن سریع السیر باناراس-دهلی نو استفاده می شود.

همکاری هند و ژاپن:

هند قبل از سفر شینزو آبه ، نخست وزیر وقت ژاپن به واراناسی و پیوستن به Ganga Aarti ، برای بهره برداری از قطارهای گلوله ای در ژاپن به توافق رسیده بود. با رسیدن آنها به واراناسی ، مردم شهر می ترسند كه در روزهای آینده قطار گلوله ای نیز با كمك ژاپن در این مسیر كار كند. مرکز کنگره رودراکشا که با همکاری ژاپن تأسیس و همزمان اعلام شد ، به عنوان مرکز همکاری مشترک هند و ژاپن شناخته می شود.

ارتقا Tourism گردشگری:
برنامه هایی برای اتصال Ayodhya و Kashi ، دو شهر مذهبی بزرگ اوتار پرادش ، از طریق راهرو راه آهن سریع السیر Varanasi – دهلی نو وجود دارد. پیش بینی می شود که با توسعه Prayagraj و Ayodhya ، این باعث افزایش گردشگری و فعالیت های مذهبی در کاشی شود. با ادامه ساخت و ساز در آیودیا ، از یک سو ، پروژه های بزرگ پس از تغییر تاج کاشی ، از طرف دیگر شتاب بیشتری گرفتند.

مطالعه در مورد تشخیص و پوشش نور (LIDAR) برای پروژه قطار گلوله ای در دهلی-وراناسی توسط Greater Noida آغاز شد. یک هلی کوپتر مجهز به پیشرفته ترین هواپیماهای هوایی LIDAR و حسگرهای تصویری اولین پرواز را انجام داد و داده های مربوط به تحقیقات زمینی را بر روی دوربین ثبت کرد. طی سه تا چهار ماه آینده ، مسیر جمع آوری این پروژه با جمع آوری اطلاعات روی زمین حل خواهد شد. در این کار از دوربین های 60 مگاپیکسلی استفاده شده است. راهرو اصلی ، در حدود 800 کیلومتری دهلی به وراناسی ، نیز به آیودیا متصل خواهد شد.

یک بررسی هوایی از منطقه 300 متری پیرامون طرح پیشنهادی در حال انجام است. از طریق این داده ها برای شناسایی سازه ها ، ایستگاه ها ، محل دفن زباله ها ، نیاز زمین به راهروها ، برنامه ریزی برای قطعات آسیب دیده جمع آوری می شود. در این منطقه ، مطالعه هند از آن برای پرواز هواپیماها در راهرو سریع السیر ملی دهلی-وراناسی استفاده می کند. یک برنامه دقیق از راهرو راه آهن سریع السیر درخواست شده است.

همچنین یک فرودگاه برای جواهرات اضافه خواهید کرد

به گفته مقامات راه آهن ، سال گذشته گزارش مفصلی در مورد برنامه ریزی کریدور راه آهن سریع السیر دهلی وراناسی به وزارت راه آهن ارائه شد. طرح پیشنهادی برای کریدور راه آهن سریع السیر دهلی – واراناسی ، پایتخت ملی دهلی را با شهرهای بزرگی مانند ماتورا ، آگرا ، اتاوا ، لاکنو ، رائه بارلی ، پرایاگرج ، بادوهی ، واراناسی و آیودیا متصل می کند. مسیر ریلی سریع السیر همچنین فرودگاه بین المللی جوار را در منطقه گوتام بود ناگار اوتار پرادش متصل می کند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *