این مطالعه از قطعه بزرگتر Noida برای قطار Bullet Delhi-Varanasi شروع می شود – این مطالعه از Greater Noida برای قطار Bullet Train دهلی-Varanasi شروع می شود ، راهرو اصلی 800 کیلومتری نیز به Ayodhya متصل خواهد شد

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

این مطالعه از قطعه بزرگتر Noida برای قطار Bullet Delhi-Varanasi شروع می شود – این مطالعه از Greater Noida برای قطار Bullet Train دهلی-Varanasi شروع می شود ، راهرو اصلی 800 کیلومتری نیز به Ayodhya متصل خواهد شد


کتاب الکترونیکی عمار اوجالا را بخوانید
هر کجا و هر زمان

* اشتراک سالانه فقط 299 پیشنهاد with با مدت زمان محدود. عجله کن!

اخبار را بشنوید

مطالعه در مورد تشخیص و پوشش نور (LIDAR) برای پروژه قطار گلوله ای در دهلی-وراناسی توسط Greater Noida آغاز شد. یک هلی کوپتر مجهز به پیشرفته ترین هواپیماهای هوایی LIDAR و حسگرهای تصویری اولین پرواز را انجام داد و داده های مربوط به تحقیقات زمینی را بر روی دوربین ثبت کرد. طی سه تا چهار ماه آینده ، مسیر این پروژه با جمع آوری اطلاعات روی زمین حل می شود. در این کار از دوربین های 60 مگاپیکسلی استفاده شده است. راهرو اصلی ، در حدود 800 کیلومتری دهلی به وراناسی ، نیز به آیودیا متصل خواهد شد.

یک بررسی هوایی از منطقه 300 متری پیرامون طرح پیشنهادی در حال انجام است. از طریق این داده ها برای شناسایی سازه ها ، ایستگاه ها ، محل دفن زباله ها ، نیاز زمین به راهروها ، برنامه ریزی برای قطعات آسیب دیده جمع آوری می شود. در این منطقه ، مطالعه هند از هواپیما برای پرواز در امتداد دالان سریع السیر ملی دهلی-وراناسی استفاده می کند. یک برنامه دقیق از راهرو راه آهن سریع السیر درخواست شد.

همچنین جواهرات فرودگاه را اضافه خواهد کرد
به گفته مقامات راه آهن ، سال گذشته گزارش مفصلی از برنامه ریزی کریدور راه آهن سریع السیر دهلی وراناسی به وزارت راه آهن ارائه شد. طرح پیشنهادی برای کریدور راه آهن سریع السیر دهلی – باراناسی ، قلمرو پایتخت ملی دهلی را با شهرهای بزرگی مانند ماتورا ، آگرا ، اتاوا ، لکنو ، رائه بارلی ، پرایاگرادج ، بادوهی ، واراناسی و آیودیا متصل می کند. مسیر ریلی سریع السیر همچنین فرودگاه بین المللی جوار را در منطقه گوتام بود ناگار اوتار پرادش متصل می کند.

چندین شهر اضافه خواهد شد:

چندین شهر به مطالعه راهرو راه آهن سریع السیر دهلی نو-وراناسی اضافه شده است. با شروع از Noida ، این راهرو در Mathura ، Agra ، Etava ، Lucknow ، Rae Bareli ، Ayodhya ، Prayagradzh ، Badohi ، Varanasi به پایان می رسد. این قطار از Mathura ، Ayodhya ، Prayagraj عبور خواهد کرد. قطار گلوله ای پیشنهادی از واراناسی به دهلی نو در مسیر وارناسی – دهلی نو (865 کیلومتر) فقط در دو ساعت و نیم برنامه ریزی می شود. قطار گلوله ای با سرعت 300 کیلومتر در ساعت حرکت خواهد کرد.

برای بار دوم با فناوری LIDAR مطالعه کنید
کریدور پیشنهادی Varanasi – دهلی نو چالش های بسیاری دارد. این شامل مناطق پرجمعیت شهری و روستایی ، بزرگراه ها ، جاده ها ، رودخانه ها ، مزارع و … است که این فعالیت را به چالش می کشد. به همین دلیل ، NHRCL (شرکت راه آهن سریع السیر ملی محدود) تصمیم گرفته است که از فناوری LIDAR استفاده کند و بازرسی از بالگردها و تجهیزات در حال انجام است. اولین مطالعه از این دست در راه آهن هند برای کریدور راه آهن سریع السیر بمبئی-احمدآباد انجام شد. این دومین بار است که از فناوری LIDAR در کریدور راه آهن سریع السیر باناراس-دهلی نو استفاده می شود.

همکاری هند و ژاپن:

هند قبل از سفر شینزو آبه ، نخست وزیر وقت ژاپن به واراناسی و پیوستن به Ganga Aarti ، برای بهره برداری از قطارهای گلوله ای در ژاپن به توافق رسیده بود. با رسیدن آنها به واراناسی ، مردم شهر می ترسند كه در روزهای آینده قطار گلوله ای نیز با كمك ژاپن در این مسیر كار كند. مرکز کنگره رودراکشا که با همکاری ژاپن تأسیس و همزمان اعلام شد ، به عنوان مرکز همکاری مشترک هند و ژاپن شناخته می شود.

ارتقا Tourism گردشگری:
برنامه هایی برای اتصال Ayodhya و Kashi ، دو شهر مذهبی بزرگ اوتار پرادش ، از طریق راهرو راه آهن سریع السیر Varanasi – دهلی نو وجود دارد. پیش بینی می شود که با توسعه Prayagraj و Ayodhya ، این باعث افزایش گردشگری و فعالیت های مذهبی در کاشی شود. با ادامه ساخت و ساز در آیودیا ، از یک سو ، پروژه های بزرگ پس از تغییر تاج کاشی ، از طرف دیگر شتاب بیشتری گرفتند.

مطالعه در مورد تشخیص و پوشش نور (LIDAR) برای پروژه قطار گلوله ای در دهلی-وراناسی توسط Greater Noida آغاز شد. یک هلی کوپتر مجهز به پیشرفته ترین هواپیماهای هوایی LIDAR و حسگرهای تصویری اولین پرواز را انجام داد و داده های مربوط به تحقیقات زمینی را بر روی دوربین ثبت کرد. طی سه تا چهار ماه آینده ، مسیر جمع آوری این پروژه با جمع آوری اطلاعات روی زمین حل خواهد شد. در این کار از دوربین های 60 مگاپیکسلی استفاده شده است. راهرو اصلی ، در حدود 800 کیلومتری دهلی به وراناسی ، نیز به آیودیا متصل خواهد شد.

یک بررسی هوایی از منطقه 300 متری پیرامون طرح پیشنهادی در حال انجام است. از طریق این داده ها برای شناسایی سازه ها ، ایستگاه ها ، محل دفن زباله ها ، نیاز زمین به راهروها ، برنامه ریزی برای قطعات آسیب دیده جمع آوری می شود. در این منطقه ، مطالعه هند از آن برای پرواز هواپیماها در راهرو سریع السیر ملی دهلی-وراناسی استفاده می کند. یک برنامه دقیق از راهرو راه آهن سریع السیر درخواست شده است.

همچنین یک فرودگاه برای جواهرات اضافه خواهید کرد

به گفته مقامات راه آهن ، سال گذشته گزارش مفصلی در مورد برنامه ریزی کریدور راه آهن سریع السیر دهلی وراناسی به وزارت راه آهن ارائه شد. طرح پیشنهادی برای کریدور راه آهن سریع السیر دهلی – واراناسی ، پایتخت ملی دهلی را با شهرهای بزرگی مانند ماتورا ، آگرا ، اتاوا ، لاکنو ، رائه بارلی ، پرایاگرج ، بادوهی ، واراناسی و آیودیا متصل می کند. مسیر ریلی سریع السیر همچنین فرودگاه بین المللی جوار را در منطقه گوتام بود ناگار اوتار پرادش متصل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *