[ad_1]
کتاب الکترونیکی عمار اوجالا را بخوانید
هر کجا و هر زمان
* اشتراک سالانه فقط 299 پیشنهاد with با مدت زمان محدود. عجله کن!
اخبار را بشنوید
یک کارمند شرکت حمل و نقل سرمایه ملی (NCRTC) گفت که این ریل ها برای قطارهای سریع السیر با سرعت حداکثر 180 کیلومتر در ساعت مناسب هستند و همچنین به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارند.
این مسیرها برای اولین بار در قطعه 17 کیلومتری صاحب آباد – دوهای زیر راهرو RRTS دهلی – غازی آباد – میروت مورد استفاده قرار می گیرند. این بخش تا سال 2023 به بهره برداری می رسد ، در حالی که کل راهروی 82 کیلومتری تا سال 2025 تکمیل می شود.
اولین کریدور RRTS در هند از دهلی به Meerut از طریق غازی آباد ، Duhai و Modi Nagar در حال ساخت است. اکنون سه تا چهار ساعت به دهلی تا میروت می رود و با ساخت این راهرو ، این فاصله در کمتر از یک ساعت طی می شود.
این شرکت گفت ساخت کارخانه Slab Trail برای راهرو RRTS دهلی-غازی آباد-میروت اخیراً در کارخانه ریخته گری شاتبدی ناگار آغاز شده است و انتظار می رود ظرف 180 روز به پایان برسد. تولید “اسلب های شیار” برای بخش اولویت دار به طول 17 کیلومتر در این کارخانه آغاز می شود. در این بخش چهار ایستگاه وجود دارد – صاحب آباد ، غازی آباد ، گولدهر و دوهای.
پونیت وتس ، مدیر عامل شرکت روابط عمومی (CPRO) گفت که یکی از اصلی ترین ویژگی های فنی اولین RRTS هند باند پرواز آن است. قطارها می توانند با سرعت 180 کیلومتر بر ساعت روی این ریل ها حرکت کنند برای اولین بار از چنین مسیرهایی در هند استفاده می شود.
وی گفت که کار در راهروی 82 کیلومتری RRTS دهلی – غازی آباد – میروت در حال انجام است و هدف این است که تا سال 2023 بخش اولویت 17 کیلومتری بین صاحب آباد و دوهای به بهره برداری برسد.
[ad_2]